Růžové brýle virtuální reality

Dnešní preventivní program zavedl žáky 4. a 5. ročníku do virtuální reality. Po úvodu, kde si stanovili pravidla komunikace, a seznámení v kruhu podle emocí byli žáci rozděleni do skupin pomocí dnů v týdnu. V těchto skupinách vymýšleli způsoby správného využití společného třídního chatu a jeho špatné využití. Byli také poučeni o pravidlech chování v takové chatovací skupině. V druhé části programu žáci zhlédli krátký film, na kterém si vysvětlili, že záměrné chování, které ubližuje druhému, je už považováno za šikanu. Uváděli si příklady, ve kterých situacích už se jedná o kyberšikanu či trestný čin. Paní lektorka je také upozornila, že všechno, co publikují na sociálních sítích, je i v budoucnu dohledatelné. Ve skupinkách vyhodnocovali tvrzení, zda se jedná o kyberšikanu či ne. Poté vymezili pravidla slušného chování na internetu. V závěru všichni žáci napsali na zeď pozitivních sdělení a komentářů vzkaz pro celou třídu a vyplnili hodnotící dotazník.

 

Solverwp- WordPress Theme and Plugin

Přejít nahoru
Přejít na začátek